Friday 16 December 2016

Filled Under:

Inilah Senarai Rasmi Peserta Duo STAR Yang BUKAN Calang-Calang Orang...Pasti DAPAT Saingi Kehebatan Gegar Vaganza

Inilah Senarai Rasmi Peserta Duo STAR Yang BUKAN Calang-Calang Orang...Pasti DAPAT Saingi Kehebatan Gegar Vaganza

Sidang media sesi pengenalan kepada peserta Duo Star, juri-juri dan pihak penaja 
Ramai yang mungkin menganggap selepas tamat Gegar Vaganza musim yang ketiga, sudah tiada program hiburan yang bakal menyengat untuk tontonan mereka di hari Ahad.


Juri tetap Duo Star, Adibah Noor, Datuk Hattan dan Datuk Acis 
Seperti biasa, Astro sudah merancang sesuatu yang hebat, dan mungkin kalau tidak lebih besar, akan setanding dengan Gegar Vaganza. Duo Star dilahirkan untuk memenuhi ruang kosong Ahad malam anda, bermula 25 Disember 2016.


Penyanyi ternama, Ning Baizura bakal berduet dengan penyanyi baharu, Harris Baba 
Apakah Duo Star? Gabungan artis-artis solo ternama menjadi pasangan duet! Sesuatu yang sangat berbeza. Sesekali, kita akan lihat artis solo bekerjasama menghasilkan single duet dan sebagainya. Tapi kali ini, mereka bergabung untuk sebuah pertandingan.


Awi Rafael akan berduet bersama Kaka Ashraff 
Duo Star menyaksikan penyanyi-penyanyi ternama tanahair seperti Ning Baizura, Haiza, Yasin, Ronnie Hussein, Awi Rafael, Syamel dan ramai lagi bakal berduet menyanyikan lagu mengikut tema yang diberikan setiap minggu.


Ayai akan berduet bersama Firman 
Seperti Gegar Vaganza, Duo Star diadili sepenuhnya oleh juri profesional tanpa ada undian penonton. Tiga juri tetap telah dipilih untuk memberikan kritikan dan permakahan. Datuk Hattan, Datuk Acis dan Adibah Noor bakal menduduki kerusi panas ini.


Syamel akan berduet bersama Erny Zakri 


Rocker Aweera bergabung bersama penyanyi pop Asfan 
Duo Star juga bakal diacarakan oleh pengacara serba boleh, Datuk AC Mizal, manakala Aura White menjadi penaja utama untuk rancangan ini.

Berikut adalah senarai penuh penyanyi-penyanyi yang akan bertanding di dalam rancangan Duo Star musim pertama ini. Ning Baizura bakal berpasangan dengan Harris Baba, Ayai bersama Firman, Syamel bersama Ernie Zakri, dan Haiza bersama Aepul Drama Band.


Ronnie Hussein bakal berduet bersama Sarah Fazny 
Selain itu, Awi Rafael akan bergabung bersama Kaka Azraff, Ronnie Hussein bersama Sarah Fazny, Asfan berduet bersama Aweera dan Ila Damiaa bersama Yasin.


Haiza berganding bersama Aepul Drama Band 
Format pertandingan Duo Star juga unik. Setiap minggu dua pasangan terbawah akan dipilih untuk bertanding dalam pusingan battle di minggu hadapan dalam segmen yang dipanggil 'Lagu Takdir'. Daripada situ, hanya satu pasangan sahaja akan meneruskan cabaran di pusingan seterusnya.


Yasin membuat 'comeback' dengan bergabung bersama Ila Damiaa
Seperti biasa, juara bakal membawa pulang wang tunai RM100,000 dan naib juara dihadiahkan RM50,000. Sinar FM adalah radio rasmi untuk rancangan Duo Star ini.

Jangan lupa untuk menyaksikan rancangan Duo Star, bermula 25 Disember ini di saluran Astro Ria dan Ria HD, setiap Ahad pukul 9:00 malam.




0 comments:

Post a Comment