Wednesday 14 December 2016

Filled Under:

HOT!! 8 FOTO Sharifah Sakinah Tayang Baby Bump dan 'Buah Ranum' Untuk Peminat!!MasyaAllah..Foto No3 Tak Sanggup Nak Lihat..

HOT!! 8 FOTO Sharifah Sakinah Tayang Baby Bump dan 'Buah Ranum' Untuk Peminat!!MasyaAllah..Foto No3 Tak Sanggup Nak Lihat..

Khabar angin yang mengatakan pelakon Sharifah Sakinah sedang hamil nampaknya benar apabila Sakinah sendiri sebentar tadi memuat naik foto yang menampakkan “baby bump” beliau ketika meluangkan masa bersama rakan-rakan beliau.

Walauabagaimanapun, Sakinah tidak berkongsi sebarang butiran lanjut mengenai kehamilannya itu. Peminat yang melihat foto berkenaan rata-rata merasa teruja dan mengucapkan tahniah buat Sakinah.
Selama ini berita kehamilan Sharifah Sakinah menjadi teka-teki apatah lagi bila kakaknya Sharifah Shahira dikatakan bergurau mengenai adiknya itu yang sedang mengandung menerusi  satu muat naik di Instagram.

Untuk makluman anda, Sakinah pernah mengalami keguguran sekitar bulan April lepas ketika mengerjakan umrah bersama keluarganya.
Alhamdullillah, nampaknya perut Sakinah agak besar juga. Sudah berapa bulan agaknya beliau hamil ya? Apa-apa pun, kami mendoakan segala proses kehamilan dan bersalin nanti berjalan dengan lancar.









0 comments:

Post a Comment