Thursday 2 February 2017

Filled Under:

GILA ! Suami Terpaksa Buat Cara PELIK & TAK MASUK AKAL Untuk Puaskan Nafsu Isteri Yg Hiperseks

GILA ! Suami Terpaksa Buat Cara PELIK & TAK MASUK AKAL Untuk Puaskan Nafsu Isteri Yg Hiperseks
Suami Puaskan Isteri Hiperseks Dengan Cara Pelik & Gila|Seorang suami Choiron 38 yang tidak sanggup lagi melayani isterinya yang merupakan seorang Hiperseks sanggup menjual isterinya melalui laman media sosial facebook,lebih mengejutkan apabila isteri lelaki tersebut juga menurutinya semata mata hanya untuk kepuasan seks.

Lebih parah apabila Choiron menawarkan seks dengan cara threesome (tiga lawan satu).

Bagaimanapun kes layanan seks tidak normal berkenan terbongkar pada 01/02/2017 berkat aduan natizen yang terbaca iklan berkenan di beberapa group facebook.

Selain memuat naik beberapa gambar lucah,Choiron juga menulis bahwa isterinya hanya akan melayan seks secara threesome dan gangbang.

Setelah aduan diterima pihak polis melakukan siasatan dan akhirnya membuahkan hasil,3 lelaki dan seorang perempuan berjaya ditahan termasuk pasangan suami isteri dalam sebuah hotel murah baru baru ini.

Bagaimanapun setelah disoal siasat lebih lanjut,Choiron mengaku sudah tiga kali dia menjual isterinya melalui laman media sosial.

Namun dia menafikan bahwa dia menjual isterinya,pasalnya kejadian ini berlaku akibat dari isterinya yang mengaku tidak puas saat melakukan hubungan intim dengannya sebagai pasangan suami isteri,menurutnya isterinya memiiki kelainan seks (Hiperseks)

selain itu,ia juga memiliki fantasi seks yang berbeda,akan kecanduan melihat filem lucah sebelum berhubungan dengan isteri,hanya saja isteri tidak puas dengan say,ungkapnya.


Choiron juga menjelaskan bahwa ini bukanlah desakan paktor ekonomi,malainkan semata mata hanya kepuasan sensasi dan fantasi seks.




0 comments:

Post a Comment